LONDRA'YA HOŞGELDİNİZ..

Bursa'nın Şirin İlçesi Orhaneli'nin Fadıl Köyü'nden Londra'ya Uzanan Yolculuk Sizlerle..



Keyifler Olsun..

8 Şubat 2011 Salı

Özlem...

An olsa ki; Yüksek tavanlı ve ihtişamlığıyla her an buyuleyen kütüphanlerin upuzun raflarındaki cilt cilt sıralanan sözlüklere sorsak 'özlemek nedir diye’ ne diye cevap verilerdi acaba? Acaba bir cesaretle ve pervasızca açıp sayfalarını bulbul gibi şakılar mıyıdı; yoksa başlarını önüne eğip çaresizliklerini kabul edercesine cavapsız mı kalırlardı?İşte şimdilerde iki soru şimşekler çaktırıyor ki beynimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder